Раз, два, тры, чатыры, пяць
Мы сабраліся лук саджаць!
Дружна, весела працавалі,
Палівалі - не ленаваліся!
Калі за акном растае снег, а да першай зялёнай траўкі яшчэ доўга, так прыемна ўбачыць на падаконніку свежую зеляніну!
Агарод на падаконніку ў групе з'яўляецца вельмі цікавым заняткам, асабліва ранняй вясной, калі хочацца не толькі пакаштаваць свежыя дары прыроды, але і паглядзець на колеры зеляніны. І няма нічога прыемней, калі першая зеляніна паспявае прама ў хлопцаў на вачах. Гэта можа быць лук.
Выхавальнікі з дзецьмі вырашылі, што вырасціць зялёныя пёры лука будзе ім па сілах. Для гэтага яны ўзялі зямлю для гародніны і совочка наклалі поўны скрыню. З цікавасцю разгледзелі цыбуліны. Усе дзеці старанна з жаданнем пасадзілі лук.
Вырошчванне на падаконніку лука спрыяе развіццю дапытлівасці і назіральнасці ў дзяцей, гэта дапамагае лепш спазнаць раслінную жыццё. У выхавальнікаў узнікае ўменне радавацца прыгажосці гадуюцца раслін, ганарыцца вынікамі сваёй працы.
Уплыў навакольнага свету на развіццё дзіцяці велізарна. Знаёмства з бясконцымі, пастаянна зменлівымі з'явамі пачынаецца з першых гадоў жыцця малога.
З'явы і аб'екты прыроды прыцягваюць дзяцей прыгажосцю, яркасцю фарбаў, разнастайнасцю. Назіраючы за імі, хлопцы і дзяўчаты ўзбагачаюць свой пачуццёвы вопыт, на якім і грунтуецца іх далейшае творчасць.